Állítólag még megéri Facebookozni

facebookBár egyre kevesebb az ingyenesen használható hirdetési lehetőség a Facebook oldalain, a cégek többsége szerint megéri Facebookozni – derült ki az RG Stúdió Kft. legfrissebb kutatásából. A kis- és középvállalkozások (kkv) Facebook-használatával kapcsolatos felmérés szerint a Facebookon jelen lévő cégek mindössze 2,6 százaléka nem költ Facebook-hirdetésekre, 71,3 százalék havonta ötvenezer forint alatt, 14,1 százalék pedig ötven és százezer forint közötti összeget szán reklámra ezen a csatornán. Egy év alatt több mint tíz százalékkal, 77,9 százalékra nőtt azon vállalkozások aránya, amelyek fizetős hirdetéseken keresztül kommunikálnak a közösségi oldalon.

A válaszadók 93,8 százalékának van Facebook-oldala, ami négy százalékkal kevesebb a tavalyinál, egyúttal csökkent a Facebook-alkalmazásokat és eseményeket használó kkv-k száma is, rendre 13 százalékkal és tíz százalékkal. A kkv-k többsége, 52,3 százaléka azt kifogásolta, hogy nem jelennek meg a bejegyzései az összes rajongónak, 30,3 százalékot pedig az zavar, hogy egyre többet kell költeni a hirdetésekre, miközben többen úgy vélik, hogy a Facebook kezd veszíteni varázsából. A felmérésben részt vevő legtöbb kis és középvállalkozásnak (63,1 százalék) az új ügyfelek szerzése a legfontosabb, ezt a márkaépítés (48,7 százalék) követte, a harmadik pedig a régi vevőkkel történő kapcsolattartás (29,2 százalék).

A felmérés szerint a YouTube a második leggyakrabban használt közösségi hálózat a cégek között, a Google+ használata egy év alatt nőtt ugyan, de a platform használata tavaly ősz óta stagnál.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Kérdezd a fogyasztóvédelemiseket online

ked jún 2 , 2015
ShareTweetPinShareAki nem azt kapta amit vásárolt, rossz minőségű áruval csapták be, megtévesztő szolgáltatással találkozott, csalódott egy termékben vagy szolgáltatásban, már online is felteheti kérdéseit, elmondhatja esetét fogyasztóvédőknek, akik vállalják hogy rövid időn belül megoldást keresnek a problémára, választ adnak a felmerülő kérdésekre, díjmentesen. A Fogyasztóvédők Magyarországi Egyesülete (FOME) azt a […]
e-mail

És még ez is...