Jelentősen nőtt az online kereskedelem aránya Magyarországon – állítja Csath Magdolna, a Nemzeti Közszolgálati Egyetem tanára. A közgazdász szerint mind többen vásárolnak az interneten Magyarországon is, ugyanakkor a kiskereskedőkre még mindig az jellemző, hogy távol maradnak a világhálótól, nem ott kínálják eladásra termékeiket. Rámutatott: a helyi piacok általában szűknek mondhatók, ezért jelenthet lehetőséget egy kiskereskedőnek az – interneten való – országos, esetleg még tágabb forgalmazás.
Next Post
Az ipar igénye és az önvezető járművek esete: mesterképzés indul a BME-n és az ELTE-n
hét febr 12 , 2018
És még ez is...
-
2021. április 12.
Alibaba és a… kínai állam
-
2013. május 1.
BTel: nincs is válság
-
2016. november 2.
Ezek lesznek a karácsony slágerei: drón
-
2014. január 16.
Huawei: minden rendben
-
2019. május 14.
4iG: ha egy üzlet beindul
-
2015. július 18.
Van keletje a navigációs cégeknek