Allah katonáinak feleségei főzni tanulnak a neten

foz-keverEgyebek mellett azt tanítja az Iszlám Állam (IÁ) terrorszervezet internetes kampányában a dzsihadisták feleségeinek, hogyan készítsenek ízletes palacsintát a harcokból fáradtan hazatérő terroristáknak. A szélsőséges szunnita szervezet nemrégiben indított online kampányában ételrecepteket és varrási tippeket oszt meg a dzsihadisták nőrokonaival, hogy azok boldoggá tehessék a harcokból visszatérő terroristákat — írja az MTI az RT orosz televízió tudósítására hivatkozva.

Allah katonáinak fogsz főzni

Az Iszlám Állam al-Zavra címen októberben indított internetes kampányt azért, hogy kijelölje a nők szerepét a dzsihadista élet mindennapjaiban. Céljuk, hogy „felkészítsék nővéreiket a szent háború harcmezejére”. Az eddig sikeresnek tűnő kampányban egyebek mellett a főzés fontosságára hívják fel a figyelmet. Olyan egészséges ételek elkészítését igyekeznek megtanítani, amelyek elegendő energiával látják el a keményen harcoló radikálisokat. A szélsőségesek az interneten lépésről-lépésről, képekkel illusztrálva mutatják be, hogyan kell tökéletes palacsintát készíteni a Közel-Keleten harcoló „éhes mudzsahedeknek”. Az instrukciók az étel felszolgálására is kitérnek, szerzőjük például hangsúlyozza, hogy a reggelire vagy vacsorára fogyasztandó palacsintákat mézzel kell tálalni.

Az online kampány több felületen fut párhuzamosan, egyebek mellett a Facebook és a Twitter közösségi oldalon, valamint a YouTube videomegosztó portálon. Szakértők szerint az IÁ napi negyvenezer Twitter-üzenetet küldött az iraki Moszul városa ellen indított offenzívája idején, kikerülve a spamszűrőket, ami mutatja, hogy e szélsőséges szervezet milyen otthonosan mozog az új médiaközegben.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Sose találod ki melyik cégeknél voltak a legjobb munkahelyek idén

hét dec 1 , 2014
ShareTweetPinShareA Hilti, a Microsoft, és a Provident végeztek első helyen az Aon Hewitt idei legjobb munkahely felmérésében, amelynek során több mint 34 ezer munkavállaló mondta el véleményét munkahelyéről. Az Aon Hewitt MTI-hez eljuttatott közleménye szerint a legjobb munkahelyeket a hiteles felsővezetés, a teljesítményközpontú kultúra, valamint a vonzó és hiteles munkáltatói […]
taps

És még ez is...