A Vodafone átalakította a Red csomagokat

redÁprilis 1-től a Vodafone Magyarország átalakította a lakossági és üzleti Red csomagjait – jelentette be Diego Massidda, vezérigazgató. Újdonság a két gigabájtos adatkerettel megvásárolható Red Medium EU csomag, amely tovább szélesíti a lakossági Red palettát. A Red Extra EU csomagba csomagolt értékek listája is tovább bővült a Red Mozival és az összes csomagban díjmentesen elérhető Red EU Roaming opcióval. Az új üzleti Red szolgáltatáscsomagok új eleme április elsejétől a nemzetközi hívás. A legnagyobb csomagban a nemzetközi hívás is korlátlan, míg a Red EU Standard csomagban havi ötven perc nemzetközi hívás áll az előfizetők rendelkezésére a csomagárába foglalt módon.

A Red Mozit május végéig minden Red csomaggal díjmentesen lehet kipróbálni. Az új Red Extra EU szolgáltatáscsomag magába foglalja a Red Mozi előfizetést is. A többi Red csomag esetében a kipróbálási időszakot követően a Red Mozi szolgáltatás havi 1990 forintba kerül majd, de ezért az árért a Vodafone a korlátlan szórakozás mellett további havi egy giga PluszAdatot ad a Red Mozi előfizetőknek. A Red Mozi több ezer órányi filmmel és sorozattal korlátlan tartalmat és minden héten legalább egy, Red Premier filmet is kínál, amelyet a Red Mozisok díjmentesen nézhetnek a premier hetében.

Az újdonságok a Vodafone valamennyi ügyfelének a rendelkezésére állnak, ehhez a régebbi ügyfelek esetében mindössze egy csomagváltásra van szükség. Határozatlan idejű szerződés esetén, minden tarifaváltás díjmentes, ahogy szerződéshosszabbítás esetén is. Határozott idejű szerződésről történő tarifaváltás esetén a „felfelé” váltás igénybevétele díjmentes, az azonos árkategóriában történő váltás esetében a Red EU roaming szolgáltatásra történő módosítás, egyszeri tízezer forint, melyet a következő számlában tüntet fel a Vodafone.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

UHD: Magyarország lemaradt Európától

pén ápr 3 , 2015
A Samsung 2013-ban mutatta be első UHD TV-jét, majd 2014-ben a vállalat kombinálta az UHD képminőséget az ívelt dizájnnal. Az UHD technológia azóta is hódít Európa-szerte, 2014-ben a teljes piacot nézve már több, mint 1,1 millió ilyen készülék talált gazdára, ami értékét tekintve az eladott TV forgalom tíz százalékát tette […]
tévé, televízió

És még ez is...