Az Internet Hungary egyik legnépszerűbb szakmai programja egy nagyon új és izgalmas területtel, a neuromarketinggel foglalkozott, melynek célja, hogy a reklámok agyunkra, tudatalattinkra kifejtett hatását tanulmányozza. Az előadások során szó esett arról, hogy a vásárlói döntések 95 százaléka nem tudatos, hiszen az érzelmek és számos egyéb faktor is fontos szerepet játszanak. Sas István reklámpszichológus kifejtette, hogy az úgynevezett „priming” (magyarul előfeszítés) segítségével a fogyasztók hangulata, érzelmi állapota pozitív irányba befolyásolható, mely segít a reklámokban megfogalmazott üzenetek befogadásában.
És még ez is...
-
2017. szeptember 25.
Százezrek írták alá az Uber londoni engedélyének megvonása elleni petíciót
-
2016. június 28.
Példátlan, amit az XAPT Hungary 2015-ben művelt
-
2015. március 22.
Bomba üzlet a vasárnapi zárva tartás… a webshopoknak
-
2023. február 1.
Minden fontosabb az oktatásnál: lezárult a Vodafone felvásárlása
-
2014. március 14.
Csak az MVM-nek kellett a 450 MHz-es frekvencia, el is nyerte
-
2022. augusztus 12.
Okos: Kanadában terjeszkedik a Chameleon Smart Home