A UPC magyarországi árbevétele 5,6 százalékkal nőtt 2018-ban

A UPC Magyarország 5,6 százalékos árbevétel-növekedést ért el a 2018-as üzleti évben, előfizetéseinek száma több mint 109 ezerrel, 5,3 százalékkal nőtt tavaly, év végén meghaladta a 2 millió 173 ezret – közölte az infokommunikációs szolgáltató. A lakossági és üzleti ügyfelek száma 2018 végén megközelítette 870 ezret, ami 18 700-zal magasabb az előző évi záróadathoz képest. A nagysebességű internet előfizetések száma tavaly közel harmincezerrel nőtt, 694 400-ra. A digitális és analóg televízió előfizetések száma egy év alatt 8800-zal, 691 900-ra bővült. A mobil előfizetések száma december végén 109 900-at ért el, 21 500 új előfizetést kötöttek tavaly. A UPC 2018-ban 16,9 milliárd forintot fordított beruházásokra, és így már az ország 356 településén 1,83 millió háztartást ért el szélessávú hálózattal.

A UPC a Liberty Global leányvállalata, Magyarországon 1998 óta van jelen. A brit Vodafone csoport tavaly májusban jelentette be, hogy 18,4 milliárd euróért felvásárolja a Liberty Global amerikai kábelszolgáltató cég németországi, cseh, magyar és román leányvállalatait. Az ügylet az illetékes versenyhatóságok jóváhagyása után 2019 közepén zárulhat le.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé.