Az információkeresés, a levelezés, a hírek olvasása, az útvonaltervezés és az időjárás-előrejelzés megtekintése azok a tevékenységek, amelyeket a rendszeresen internetező felnőttek már inkább csak online, mintsem offline végeznek. Ezek mellett nagy számban megtalálhatók azok a feladatok, amiket fele-fele arányban online és offline is intéznek. Ilyen például a bankolás, ügyintézés, utazás foglalása vagy éppen a zenehallgatás. Akadnak azonban olyan tevékenységek is, melyek inkább megmaradtak az offline közegben, mint például a rádióhallgatás, ételrendelés vagy a társkeresés. A televízió azon technikai vívmányok egyike, amelytől a legnehezebben tudnának megválni a rendszeresen internetező felnőttek. A tévénézési szokások viszonylag konzervatívnak tekinthetők abból a szempontból, hogy ugyan számos eszközön lenne lehetőség tévéadást nézni, azonban ezeket csak kevesen használják ki. Míg a többség (65 százalék) kizárólag televízión nézi a tévéadást, addig a számítógépen való tévénézéssel már csak négy százalék, okostelefonon és táblagépen való tévénézéssel pedig csak két-két százalék esetében fordul elő — derül ki az eNET – Magyar Telekom napokban közzétett kutatásából.
És még ez is...
-
2015. augusztus 4.
Júniusban ötvenezerrel nőtt az ip-alapú hangátviteli csatornák száma
-
2014. augusztus 19.
A Dunát fotózza a Google
-
2015. március 19.
Meg fogsz döbbenni: a világ informatikája számokban XXII.
-
2013. október 6.
Négy év börtön a pornós zsarolónak
-
2013. február 14.
Sony: nagy siker az ingyenvideó
-
2023. február 6.
Kiterjedt hackertámadás érte az olasz internetet