A T-Systems Magyarország bevezeti a ServiceNow elnevezésű felhőalapú szolgáltatását. A ServiceNow rendszer gyors, testreszabott, és egységes vállalati működést tesz lehetővé. A felhasználók többek között olyan automatizált kiszolgálási funkciókhoz jutnak, amelyek nagyobb üzemeltetési biztonságot nyújtanak számukra, jelentősen javítják a kapcsolattartást, illetve üzleti és naprakész információkat biztosítanak számukra. Az új rendszer 18 end-to-end üzleti folyamatot fed le, ideértve többek között a panaszkezelést, karbantartás támogatást, szerződéskötést. A T-Systems Magyarország erre a platformra telepíti át a jelenlegi több mint háromezres vállalati ügyfélbázisát, valamint azon új ügyfeleit is, akik korszerű és hatékony vállalati szolgáltatás-menedzselési megoldással kívánnak megfelelni az üzleti kihívásoknak.
És még ez is...
-
2013. június 4.
Még sok a bizonytalanság a felhő körül
-
2014. július 18.
Acer: ne ködösíts, építs inkább saját felhőt!
-
2014. február 7.
Nem fizetünk az érintőképernyőért
-
2014. december 4.
Ezek a laptopok lehetnek a karácsony sztárjai
-
2014. december 1.
Meg fogsz döbbenni: a világ informatikája számokban XV.
-
2016. május 23.
67 millió forintért támogatottak az MTVA IBM rendszerei