Ismét a Google végzett az élen a VMLY&R reklámügynökség 2019-es országos reprezentatív kutatásában, amely képet ad arról, hogyan látják a márkákat a magyar fogyasztók. A listát minden eddiginél nagyobb jelenléttel uralja a technológiai szektor: a Google és a Samsung után szorosan a negyedik helyen a Youtube, míg az ötödiken a Microsoft, hatodikon pedig a Facebook áll. A legtöbbet a Huawei és az Aldi javított a korábbi eredményén – a kínai távközlési óriásvállalat a botrányok ellenére 2017-hez képest megduplázta a pontszámát, míg Az Aldi több mint háromszáz helyet javított. A magyar márkák azonban kiszorultak az élmezőnyből: a harmadikhelyezett Pick után mindössze a Gyulai (38.) és a Pöttyös (42.) fért bele az első ötvenbe. 2017-ben a Béres is az első tízben volt, de 2017-ben az első ötvenben ott volt még: Boci, Herz, Gyulai, Gyermelyi, Pöttyös, Sió, Piros Mogyorós, Magyar Posta, Mol.
És még ez is...
-
2016. április 1.
A platformcégek a királyok: a siker receptje III.
-
2019. február 18.
Ha egy zseni kezébe kerül egy cég, nem csoda, ha nyereségessé válik
-
2014. július 11.
Rémdráma: USB-töltő ölt meg egy embert
-
2012. január 27.
A Főtáv díjazza a Díjnetre váltókat
-
2018. július 24.
NMHH kontra mobilszolgáltatók: a Vodafone Pass eset
-
2013. október 21.
Expert: itt az első fecske