A sorrend: Apple, Samsung, Lenovo

tabletA tabletgyártók rangsorában még mindig az Apple vezet — derül ki az amerikai International Data Corporation (IDC) informatikai és távközlési piackutató vállalat közzétett jelentéséből. A második negyedévben az Apple tízmillió táblagépet értékesített az egy évvel korábbi tizenegymillió után, részesedése azonban így is 25,8 százalékra emelkedett 24,9 százalékról. A rangsorban második Samsung eladásai hatmillióra csökkentek nyolcmillióról, piaci részesedése pedig 15,6 százalékra csökkent 18,2 százalékról. A Lenovo az idei második negyedévben is a tavalyival megegyező két és fél millió táblagépet értékesített, ami az idén 6,6 százalék piaci részesedéshez volt elegendő a korábbi 5,6 százalék után.

A Huawei 71,0 százalékkal 2,2 millióra növelte táblagépeladásait 1,3 millióról. Piaci részesedése így 5,6 százalékra emelkedett 2,9 százalékról. Az amazon.com 1,6 millió táblagépet értékesített, 1208,9 százalékkal többet a 2015 második negyedévi 0,1 milliónál. Piaci részesedését négy százalékra növelte 0,3 százalékról. Az összes többi gyártó 16,4 millió táblagépet értékesített az idei második negyedévben, kevesebbet a tavalyi 21,3 milliónál. Piaci részesedésük 42,4 százalékra csökkent 48,2 millióról.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé.