A sorrend: Apple, Google, Microsoft

A Forbes legértékesebb márkákat rangsoroló 100-as listáján az első helyen szereplő Apple márkaértéke 205,5 milliárd dollár, 12 százalékkal nőtt tavalyhoz képest. A második helyen a Google (167,7 milliárd dollár, +27 százalék) áll, a harmadikon pedig a Microsoft (125,3 milliárd dollár, +20 százalék). A lista negyedik helyén az Amazon található 97 milliárd dollárral, ami 37 százalék növekedés tavalyhoz képest. A vezető tízes listára került még a Facebook (88,9 milliárd dollár, -6 százalék), a Coca-Cola (59,2 milliárd dollár, +3 százalék), a Samsung (53,1 milliárd dollár, +11 százalék), a Disney (52,2 milliárd dollár, +10 százalék), a Toyota (44,6 milliárd dollár, 0 százalék) és a McDonals’s (43,8 milliárd dollár, +6 százalék).

A 100 vezető cég együttes márkaértéke 2330 milliárd dollár, ami nyolc százalékkal múlja felül a múlt évit. Az információs-technológiai cégek értéke nőtt a legnagyobb mértékben, így például az Amazoné 37 százalékkal. Jelentős növekedés ért el a Netflix (+34 százalék) és egyaránt 27 százalékkal drágult a Google és az Adobe. A nagy vesztes a svéd kiskereskedelmi H&M, amelynek a brend értéke 12 százalékkal, 11,5 milliárd dollárra zuhant. A listán a legértékesebb világmárkák közül 56 amerikai, 11 német, 7 francia és 6 japán.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Megkezdte működését a Magyar Honvédség kiberakadémiája

szo jún 15 , 2019
ShareTweetPinShareMegkezdte működését a Magyar Honvédség kiberakadémiája a szentendrei Altiszti Akadémián. A központ parancsnoka Kovács László, a Magyar Honvédség Parancsnokságának kibervédelmi szemlélője. Kovács elmondta, hogy a kibertérnek része mindenki, aki olyan eszközt használ, amellyel interakciót folytatnak egymással, illetve számítógépekkel. Kifejtette: egyes becslések szerint napjainkban ötvenmilliárd számítógép van hálózatba kötve; feltételezik, hogy […]
Hacker támadások térképe

És még ez is...