Az internetes hiteligénylések növekedése azzal magyarázható, hogy egyre többen igyekeznek elkerülni az ünnepek előtti tömeget úgy, hogy a parkolóhely-vadászat és a pénztáraknál történő végtelennek tűnő sorban állás helyett inkább interneten választják ki és vásárolják meg a meglepetéseket. Így nem kell foglalkozniuk az üzletek nyitva tartásával, és a nehéz berendezések hazaszállítását sem kell magukra vállalniuk. „A számítógép előtt ülve vagy tablettel az ölben a hitelfelvétel is kényelmesebb és lehetőséget ad a feltételek alapos átvizsgálására; ezáltal megfontoltabb döntést hozhatunk arról, hogy milyen konstrukciót választunk” — mondta Lukácsi Zoltán, a Magyar Cetelem Bank marketingigazgatója.
One thought on “A sorállás-fóbia pörgeti az e-kereskedelmet”
Vélemény, hozzászólás?
És még ez is...
-
2015. szeptember 25.
Csúcson az IBM
-
2016. november 18.
Félmilliárd 5G mobilelőfizetés lesz 2022-ben világszerte
-
2016. február 5.
Békéltetés: mindent kitölteni, mindent csatolni
-
2014. augusztus 9.
Akinek nincs pénze a Szigetre, annak segít a Magyar Telekom
-
2012. július 26.
Maci Laci élőben az interneten
-
2015. július 14.
Divat lenne a középszerűség?
Klassz!