A Simple felhasználók az e-Matrica (58 százalék) funkciót használták a legtöbben, rendszeresen élnek a GPS alapú Parkolás szolgáltatással (39 százalék) és 21 százalékuk váltott már jegyet az alkalmazásban, 14 százalékuk vásárolt már mozijegyet. A legtöbben átlagosan sport, vagy kulturális helyszínre szóló jegyre költenek, közel húszezer forintot vásárlásonként. Ezt követik az e-matricák több mint tizenegyezer forinttal. Ételrendelésnél és taxizásnál négy-ötezer forint körül alakultak az átlagköltések. Drágán parkolnak, nagyjából 2300 forintért, s közel 800 forintért vesznek italt az automatákból — olvasható a Simple közleményében.
És még ez is...
-
2015. október 27.
A Balkánon terjeszkedne a Smart Media Technologies
-
2016. november 15.
Fivosz: a digitalizáció immár mindenki számára megkerülhetetlen
-
2012. december 13.
Szimbiózis: itt a Nemzeti Microsoft
-
2018. február 20.
Kiberbiztonsággal foglalkozó cégbe fektet a PortfoLion
-
2015. október 30.
A samsungosok szeretnek fizetni
-
2014. szeptember 26.
Újra nagy a barátság a CHS és a D-Link között