A Samsung Electronics lett 2016 kreatív hirdetője


A Samsung Electronics nyerte el 2016 legkreatívabb hirdetője díját a Cannes Lions nemzetközi kreatívfesztiválon, a világ vezető kommunikációs szakembereinek és hirdetőinek legrangosabb összejövetelén. „Az év kreatív hirdetője” díjat azok a vállalatok nyerhetik el, amelyek az adott évben a leginkább kreatív és jelentőségteljes lépéseket tették a marketing területén.

A Samsung az évek során folyamatosan finomította marketingszemléletét egy olyan fogyasztóközpontú stratégia felé, amely középpontjában az áll, hogy termékei és azok technológiája miként teremtenek értéket a felhasználók számára. A Samsung 2015-ben bonyolította le többek között az autista gyermekekért folytatott „Look at Me”, a közúti biztonságot szolgáló „Safety Truck”, a sportolókat előtérbe helyező „Every Day is Day One” és a kiskereskedelmi fogyasztói élmény fokozását szolgáló „Center Stage” kampányát.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Az Ericsson bemutatja Pierót

pén ápr 22 , 2016
ShareTweetPinShareAz Ericsson Piero Augmented Reality megoldásával a műsorvezetők 3D grafikákat és elemzéseket jeleníthetnek meg valós időben a közvetítés képére vetítve az élő stúdióadások és sportközvetítések során. A grafikus sportelemzéseket akár a rendszer üzemeltetője, akár a műsorvezető is megjelenítheti egy táblagéppel. A 3D grafikus képeket ezután a stúdió padlójára vetítik, hogy […]

És még ez is...