A felhasználók által készített népszerű tartalmak között korosztályos eltérések figyelhetők meg: míg a tinédzserek leggyakrabban szelfiket és a barátaikkal közös képeket töltenek fel, addig a húszévesnél idősebbeket a város- és természetfotózás köti le, a 36 éven felülieket pedig a videós tartalmak foglalkoztatják – derült ki a Crane Kft. közösségi megkérdezéséből, a Magyar Instagram Körképből. A legkevésbé izgalmas témák körébe került a legfiatalabbak esetében az – egyébként jellemzően kedvelt – ételfotózás, míg a nőknél a mémek és vicces képek, a férfiaknál a divattal kapcsolatos képek fulladnak érdektelenségbe. Ennél is bosszantóbbak a 26-35 évesek számára a gyermekfotók, a férfiaknál a reklámok, a nőknél pedig a szelfik – persze csak a másokéi, miután a válaszadók közel 70 százaléka szokott legalább alkalmanként önarcképet készíteni.
És még ez is...
-
2014. július 10.
Szász Jenő: a nemzet nem egyesülhet az e-Magyarország pontok nélkül
-
2015. február 13.
Az elmúlt év „leghíresebb” Facebook átverései
-
2015. december 15.
Ügyes: Ed Sheeran visszavonul a közösségi oldalakról
-
2012. március 9.
London 2012: elképesztő korlátokat állít fel a NOB
-
2018. február 28.
Végre elindult az idősek infokommunikációs képzését szolgáló program