A felhasználók által készített népszerű tartalmak között korosztályos eltérések figyelhetők meg: míg a tinédzserek leggyakrabban szelfiket és a barátaikkal közös képeket töltenek fel, addig a húszévesnél idősebbeket a város- és természetfotózás köti le, a 36 éven felülieket pedig a videós tartalmak foglalkoztatják – derült ki a Crane Kft. közösségi megkérdezéséből, a Magyar Instagram Körképből. A legkevésbé izgalmas témák körébe került a legfiatalabbak esetében az – egyébként jellemzően kedvelt – ételfotózás, míg a nőknél a mémek és vicces képek, a férfiaknál a divattal kapcsolatos képek fulladnak érdektelenségbe. Ennél is bosszantóbbak a 26-35 évesek számára a gyermekfotók, a férfiaknál a reklámok, a nőknél pedig a szelfik – persze csak a másokéi, miután a válaszadók közel 70 százaléka szokott legalább alkalmanként önarcképet készíteni.
És még ez is...
-
2013. február 13.
Nem olvasnak a fiatalok
-
2015. november 6.
A Telenor támogatja a kórházban ápolt gyermekeket
-
2021. február 16.
Elindult a Segítség.ma
-
2018. április 30.
Kísérleti programok indulnak okostelepülések kialakítására
-
2012. február 13.
Ingyen dolgoznak az akadémikusok
-
2014. augusztus 15.
Internetes szavazáson döntik el az új bécsi metróvonal színét