A magyar adóhatóság ugyan elmozdult az online ügyintézés irányába, további fejlesztések szükségesek, illetve ügyfélszolgálatokat kellene felállítani a bevásárlóközpontokban és a postákon is – tartalmazza a PricewaterhouseCoopers (PWC) nemzetközi tanácsadó cég kutatásának összefoglalója – számolt be az MTI. A kutatásban részvevőknek például arra kellett válaszolniuk, hogy mennyire elégedettek a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) tevékenységével. A válaszadók elfogadták azt, hogy az adóhivatali ellenőrzés eszköze a gazdaság kifehérítésének. Ugyanakkor speciális nyelvi és gazdasági tudást várnának el az ellenőröktől.
És még ez is...
-
2017. november 4.
Telekom giga liga: most jó optikával fedett területen internetezni
-
2014. január 23.
Kína: itt a jövő internete
-
2018. március 8.
A Facebook szerint pornográf az ősi Vénusz-szobor
-
2013. május 16.
Hasítanak a webáruházak
-
2014. november 13.
E-kereskedelem: esélytelenek az új belépők