A magyaroknak a teljesítmény számit

powerMinden harmadik ember notebookon dolgozik, minden második pedig munkájához legalább havi rendszerességgel használ hordozható számítógépet. A férfiak között több a laptop-használó: mindössze tízből négyen, 39,1 százalék nyilatkozták azt, hogy sosem használnak notebookot, míg a nők közül tízből öten (47,5 százalék) – derült ki abból a reprezentatív kutatásból, ami az  Intel megbízásából készült 2013 decemberében, a 20-40 év közötti magyar internetezők körében. A magyar piacot hagyományosan árérzékenynek tartják, azonban az ár csak harmadik helyet kapott abban a rangsorban, amelyben azokat a tényezőket kellett osztályozniuk, amelyeket mindenképp figyelembe vesznek a vásárlás során. Az első helyen a teljesítmény végzett a maximális tízből 9,2 ponttal, ezt követte a processzor kilenc ponttal, majd pedig az ár 8,9-el. A további sorrend az üzemidő (8,3), a funkcionalitás (8), a dizájn (5,6), az érintésvezérlés (5,4) és a szín (4,8) voltak. Ez a sorrend egyaránt igaz volt a férfiakra és a nőkre, az eltérések mindkét nem esetében minimálisak voltak csupán. Habár az ár kérdése csak a harmadik legfontosabb, 190 ezer forintot meghaladó összeget csupán minden ötödik (20,9 százalék) válaszadó lenne hajlandó fizetni álmai notebookjáért. Láthatólag a kütyük iránt sokkal könnyebben lobbannak szerelemre a férfiak, hiszen közülük minden harmadik (34,3 százalék), a nők esetében viszont csak minden tizenegyedik (9 százalék) lenne rávehető ilyesmire.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Nyakunkon a Smartmobil 2014

ked márc 18 , 2014
ShareTweetPinShareNemzetköziüzleti sikereket érnek el az újgenerációs magyar startupok, amelyek közül több a tavalyi Smartmobil (SM) konferencián kapott lendületet, s indultak el a világsiker útján. A SOPRESO csapata bizonyítja, hogy prezentációs app fejlesztésben tudunk újat mutatni a világnak, míg a StatzUp virtuális focival, a Response és a Turtle Games pedig a […]
startup

És még ez is...