A magyarok fele nem tudja, mi a böngésző

 

Az NRC piackutató legfrissebb felméréséből, amelyet az MR2-Petőfi rádió Netidők című műsorának megbízásából készítettek az derült ki, hogy a magyar internetezők jelentős része nincs tisztában a böngésző szó jelentésével. Segítség nélkül csupán a megkérdezettek fele tudott valamilyen böngészőt említeni: tízből kilencen nevezték meg a Mozilla Firefoxot, nyolcan az Explorert és hatan a Chrome-ot. A másik közel 50 százalék ugyanakkor vagy nem tudott válaszolni a kérdésre, vagy valami egész másra gondolt: sokan voltak akik a böngésző kifejezés hallatán a Google-ra, vagy valamilyen linkgyűjteményre asszociáltak. A felmérés ezer, legalább hetente internetező, 18-69 éves magyar lakos online megkérdezésével zajlott — írja az MTI.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Egyre több adatlopási ügy várható

csü jún 21 , 2012
Magas kockázati tényezőként tartja számon az adatlopást a vállalatok 84 százaléka, több mint felük szerint pedig ez a kockázat tovább fog nőni az elkövetkező három évben – derül ki a KPMG legújabb kutatásából. Bár a vállalatok tisztában vannak a kockázatokkal, csak kevés adatlopási eseményt említettek, miközben védelmi rendszerük hiányos: az […]
KPMG

És még ez is...