A Magyar Telekom lett a szektor legfenntarthatóbb cége 2017-ben

Tavaly a telekommunikációs szektor fenntarthatósági szempontból legjobban teljesítő vállalatának választotta a Magyar Telekomot a világ 3800 befektetési célpontjának fenntarthatósági működését vizsgáló ISS-oekom jelentése – közölte a távközlési társaság.

A most megjelent 2017. évi fenntarthatósági jelentés a Telekom 2016-2020-as fenntarthatósági stratégiának megfelelve kiemeli a digitalizáció pozitív hatásait a fenntartható fejlődésre. Ezek közül kiemelik a távmunkát, amelynek környezetkímélő hatása is jelentős: a társaság munkatársai tavaly több mint 123 ezer napon távmunkáztak, és ezzel közel 4 millió kilométernyi utat és 20 évnyi utazási időt spóroltak meg. A csoport 2014-2017 között nagyjából 600 millió forintot költött olyan környezetvédelmi beruházásokra, amelyekkel már harmadik éve megszakítás nélkül karbonsemlegesen működik, karbonkibocsátását ellentételezi környezetvédelmi projektekkel, idén további szolgáltatásokra terjeszti ki karbonsemlegesítési beruházásait.

Főként karitatív és digitális edukációs célok szolgálatában a munkatársak 2017-ben összesen 13 641 munkaórát töltöttek önkéntes munkával, 58,7 millió forint értékű elvi hozzájárulást nyújtva ezzel a társadalomnak. A Telekom célja, hogy 2020 végére a digitális készségek fejlesztését szolgáló kezdeményezéseivel 100 ezer embert elérjen Magyarországon.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé.