A Magyar Telekom közleménye szerint sikeresen lezárta azt az egészségügyi kutatás-fejlesztési projektjét, amelyet egy éve, 2013 márciusában indított. A projekt célja egy lakossági tájékozódást támogató e-egészségügyi platform kifejlesztése volt. A 64 195 693 forint állami támogatást kapott kutatásában azokra a kérdésekre kerestek megoldást, hogy miképpen lehet a meglévő egészségügyi informatikai rendszerekben rejlő információkat úgy a felhasználók elé tárni, hogy mind a kiszolgálás minősége növekedjen, mind az egészségügyi munkatársak terheltsége csökkenjen. A fejlesztés eredményeképp egy olyan Android és iOS alapú mobil- és táblagép alkalmazás készült, amelynek segítségével lehetőség nyílik számos szolgáltatás elérésére (lásd keretes).
- Leletlekérdezés: Leletek elérésé és megosztása e-mailben.
- Időpontfoglalás: Szabad időpontok lekérdezése és időpont előfoglalása.
- Bejelentkezés és sorszámhúzás: A vizsgálatra való bejelentkezés és a várakozási idő nyomon követése.
- Beteglogisztika: Intézménybe való bejelentkezés és tájékozódás az intézményen belül.
- Vizsgálati tájékoztató: Szakértők által összeállított és ellenőrzött tájékoztatók a vizsgálatokra való felkészüléshez.
- Laborlelet kisokos: Vér és vizelet laboreredmények értelmezése.
- Betegséginformációk: Szakértők által összeállított és ellenőrzött alapinformációk betegségekről.
- Praxis Platform: Beteg-orvos kommunikációs és oktató felület.
- 24 órás Call Center: Orvosi tanácsadás.