A magyar kisvállalkozások 56 százalékának nincs weboldala

webMa már alapvető elvárás a cégekkel szemben, hogy a legfőbb információk fellelhetők legyenek róluk a világhálón — mások mellett ez is kiderült az Invitel megbízásából a BellResearch a közelmúltban elvégzett kutatásából. Kezdve a cég fő profiljától a termékeket, szolgáltatásokat népszerűsítő akciókon át a kapcsolattartási adatokig. Utóbbi esetében egy vezetékes telefonszám feltüntetése nagyban hozzájárulhat ahhoz, hogy a vállalkozást könnyebben elérhessék kérdéseikkel a leendő megrendelők vagy vásárlók. Az internet segítségével egyszerűen megtalálhatják a vállalatot a potenciális ügyfelek, ezért napjainkban erősen javallt, hogy egy vállalkozás saját domainnévvel rendelkező honlappal és könnyen megjegyezhető, céges e-mail címekkel rendelkezzen. A kisebb hazai cégeknek azonban mindössze 44 százaléka rendelkezik weboldallal — olvasható a kutatásról kiadott közleményben.

Az Invitel tippje: Ha már megvan a saját, www.cegnev.hu formátumú domainnév és az Invitel Profi Net szolgáltatás mellé kínált, a csomagban foglalt 1GB-os webtárhely, számos ingyenes, online weboldalkészítő áll rendelkezésre, hogy tartalommal töltsük meg vállalkozásunk honlapját, ami segíthet abban, hogy potenciális ügyfeleink könnyebben megtalálják honlapunkat a világhálón. Akik pedig szeretnék egy gombnyomással megosztani ügyfeleikkel, vásárlóikkal az olyan aktuális információkat, mint például a nyitvatartás, törzsvásárlói kedvezmények, akciók vagy új termék érkezése, nekik érdemes a Facebookon céges rajongói oldalt is létrehozniuk. A közösségi oldalak új ügyfelek szerzésében is segíthetnek, akár nyereményjátékok szervezésével, hűségprogramok hirdetésével. Ráadásul a cégek a munkával teli mindennapokból kedves életképeket is megoszthatnak követőikkel.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Önvédelmi okostelefon jöhet nyáron

sze márc 30 , 2016
ShareTweetPinShareEgy Minnesota cég, az Ideal Conceal olyan koncepciót dolgozott ki, amellyel egy átlagos okostelefonnak lehet álcázni egy miniatűr pisztolyt. Az „okosfegyvert” úgy tervezték, hogy összehajtogatva úgy nézzen ki, mint egy okostelefon, és zsebben is könnyen lehessen hordani. A fegyver egyedi dizájnja szabadalmaztatás alatt áll. A pisztoly két, 0,380 kaliberű lövedékes […]

És még ez is...