Szabó Zoltán Attila, a Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zrt. (NISZ) vezérigazgatója a napokban egy konferencián arról beszélt, hogy a kormány komoly erőfeszítéseket tesz a digitális ökoszisztéma összeállítása érdekében, amelynek része az e-közigazgatás is. Ennek fejlesztésekor a megváltozott felhasználói szokásokat és technológiát, valamint a mobilitást tartották szem előtt, és olyan személyre szabott ügyfélfelületet fejlesztett ki a NISZ, amelyen mindenki egyszerűen intézheti hivatalos ügyeit.
Next Post
Együttműködési szándéknyilatkozatot írt alá a Nemzeti Közművek az IBM-mel
hét okt 23 , 2017
És még ez is...
-
2013. december 11.
SAP: jelenetek egy luxusáruházból
-
2023. június 22.
Közröhej, amit a határátkelőkkel csinálnak informatika címén
-
2018. április 26.
Magyarországra jön a Retargeting.biz
-
2012. augusztus 31.
Nemzetközi minősítést a Hiscomnak
-
2013. október 28.
Kilenc tipikus adatközpont tervezési hiba IV.