A kkv-k okostelevízióval erősítenek

okos-teveAz Invitel tapasztalatai szerint, a legfrissebb felmérések eredményeivel egybevágóan, a magyar kisvállalatok számára is egyre fontosabb kérdéssé válik az ügyfélszerzés és az ügyfélélmény fokozása. A potenciális megrendelők megcélzásához azonban maguknak a vállalkozásoknak is láthatóvá kell válniuk. Ehhez szinte elengedhetetlen az online jelenlét, egy egyszerűen létrehozható és fenntartható saját honlap, illetve a könnyen megjegyezhető, céges e-mail cím. A kisebb hazai cégek 56 százaléka azonban még mindig nem rendelkezik weboldallal. A hatékony ügyfélkezelés szempontjából éppen ilyen fontos az is, hogy egy vállalkozás telefonvonalai se legyenek állandóan foglaltak.

További sikertényező lehet, ha vendégkörük, ügyfeleik is használhatják wifi hálózatukat. A fogyasztók ugyanis ma már szinte természetesnek veszik az internet-hozzáférést a legegyszerűbb szolgáltatások igénybevétele során is. Emellett mind nagyobb igény mutatkozik a várótermekben, éttermekben, szálláshelyeken a publikus televíziózásra. Ezért a kisvállalatoknak a tökéletes ügyfélkiszolgálás érdekében a wifi mellett a jogtiszta, üzleti TV-szolgáltatás biztosítására sem árt gondolniuk. Ezt támasztja alá az az adat is, miszerint minden tizedik kis- és közepes méretű vállalat ma már okostévével is bővíti eszköztárát — áll az Invitel közleményében.