A Google letiltja a kriptodevizák reklámját

A Google szerdán bejelentette, hogy megtiltja felületein a kriptodevizák és a kereskedésükkel kapcsolatos szolgáltatások mindennemű reklámját.

Scott Spencer, a kaliforniai székhelyű technológiai óriásvállalat fenntartható reklámokért felelős igazgatója a CNBC amerikai hírtelevíziónak adott nyilatkozatában elmondta, hogy frissítik a pénzügyi szolgáltatásokra vonatkozó reklámpolitikájukat, és júniustól kezdve nem engedélyezik a digitális devizákkal kapcsolatos tartalmak reklámozását, beleértve a kriptodeviza kibocsátásával történő tőkegyűjtést (ICO), a digitális pénztárcákat (wallet) és a kereskedési tanácsadást is.

A Google még a törvényesen működő kriptodeviza vállalatoknak sem engedi meg, hogy hirdetéseiket közzétegyék. „Nincs kristálygömbünk, hogy meg tudjuk jósolni a kriptodevizák jövőjét, de éppen elég fogyasztót láttunk, akik károkat szenvedtek el vagy károsultak lehetnek. Ez egy olyan terület, amelyet rendkívül óvatosan akarunk megközelíteni” – mondta. A c már januárban bejelentette, hogy letiltja minden olyan pénzügyi termék vagy szolgáltatás hirdetését a világ legnagyobb közösségi hálózatán, amely gyakran szerepel félrevezető vagy megtévesztő reklámokban, az olyanokat, mint a bináris opciók, a kriptodeviza kibocsátásával történő tőkegyűjtés és a digitális deviza.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Még mindig a pc uralkodik

csü márc 15 , 2018
ShareTweetPinShareEgy ideig még többnyire pc-ről vásárolunk online – derül ki az eNET webáruházak marketingtevékenységét vizsgáló kutatásából. Ugyanis laptopról/asztali számítógépről érkezik a webes áruházak látogatóinak többsége, ezen keresztül zajlik a tranzakciók és az online forgalom legnagyobb aránya. Ám a látogatók már közel fele mobileszközökről böngészi az online áruházak ajánlatait. Mobilra optimalizált […]
IBM személyi számítógép

És még ez is...