Orvostudomány, üzleti elemzések kezelése, ügyfélszolgálat: ezeken a területeken lehet használni a jövőben a mesterséges intelligenciát – mondta csütörtökön a Pannon Egyetemen Sepp Norbert. Az IBM Magyarország munkatársa a Watson elnevezésű algoritmus megvalósításáról, hasznosíthatóságáról beszélt az egyetem szakmai napján, a műszaki karon. Elmondta: a Watsont Amerikában egy általános műveltségi vetélkedő keretében mutatták be, ahol a Mindent, vagy semmit sorozat két korábbi nyertesét verte meg. Felvetődik a kérdés, kell-e ezentúl tartanunk a gépektől? Sepp szerint nem. A gép nem versenytársa, sokkal inkább hasznos asszisztense az embernek, de ettől még az emberi gondolatokra szükség van. Mindenesetre a mesterséges intelligencia jövőjét feszegető tudósok kérdése már az: mikor lesz képes a gép érzelmeket kifejezni, például unatkozni, mikor ébred öntudatra? Nem tudjuk – zárta a gondolatsort az előadó az MTI tudósítása szerint.
És még ez is...
-
2018. április 19.
Meg fogsz döbbenni: a világ informatikája számokban L.
-
2022. február 22.
Szombathelyen korrekt áron fejlesztettek tárlatvezető alkalmazást
-
2022. június 12.
Megújult a Huawei térképszolgáltatása
-
2015. január 25.
Egy közlekedési morált rongáló alkalmazás nyert az Appra magyar!-on
-
2012. január 27.
A digitális világ kalózai
-
2016. január 4.
LG WebOS 3.0: magic