A fotótermékeknek annyi

forintA tartós műszaki cikkek értékesítése 2015 első negyedévében 11,1 százalékkal nőtt az előző év azonos időszakához viszonyítva, a növekedés egyik fő hajtóereje a telekommunikációs szektor eladásai adták – közölte a GfK Hungária Piackutató az MTI-vel. A telekommunikációs termékek eladása 22,1 százalékkal nőtt éves összehasonlításban, 39,3 milliárd forintot ért el. A növekedés kizárólag az okostelefonok nagy népszerűségének köszönhető, értékben az összes eladott telefonkészülék 95 százaléka volt ilyen eszköz – közölte a GfK. A szórakoztató elektronikai piac 2,2 százalékkal nőtt, az eladások értéke tizenhatmilliárd forint volt.

A piacot leginkább meghatározó síkpaneles televíziók növekedése lelassult, ugyanakkor a nagy kijelzős televíziók iránti keresletnövekedés töretlen, minden ötödik értékesített televíziókészülék 46 collos vagy annál nagyobb kijelzővel rendelkezik. A informatikai termékek értékesítése 1,3 százalékkal nőtt, 27,3 milliárd forintot tett ki az első negyedévben. A szektor bővülését elsősorban a tabletek adják. A GfK adatai szerint a fotótermékek összforgalma hat százalékkal, 1,8 milliárd forintra csökkent. Az irodatechnikai hardverek és kellékanyagok eladása három százalékkal emelkedett, értéke hétmilliárd forint volt. A nyomtatók és multifunkciós berendezések iránti kereslet közepes mértékben nőtt, míg a festékek és tonerek forgalma kismértékben visszaesett – közölte a piackutató.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Feléli az ingatlanvagyonát a Magyar Telekom

sze máj 20 , 2015
ShareTweetPinShareA Magyar Telekom megállapodást írt alá a WING Csoporttal, az ország egyik legnagyobb ingatlanfejlesztőjével a társaság új székházának megépítéséről és hosszú távú bérletéről, illetve legjelentősebb budapesti irodaingatlanjainak eladásáról. A tervek szerint a vállalat 2018 második félévében fog beköltözni az új központjába. Az új központ a Budapest IX. kerületi, Könyves Kálmán […]
Magyar Telekom

És még ez is...