A foci-VB felpörgette a TV GO használatát

101kiskutyaA TV GO-ra regisztrálók száma dinamikus növekedést követően mára – a bevezetése után két hónappal – meghaladta a hetvenezret. A szolgáltatás használatát elsősorban a nemrég véget ért labdarúgó világbajnokság pörgette fel, de a meccsek visszanézésének lehetősége is érdekelte a nézőket. A teljes vb alatt folyamatos nőtt a TV GO felhasználók tábora, de a döntőt a vártnál is többen követték valamilyen okoseszközökön vagy számítógépen. A TV GO szolgáltatást a vb ideje alatt használók 25 százaléka valamilyen mobil eszközön (táblagép, mobiltelefon), 75 százaléka számítógépen vette igénybe.

Az alkalmazásokat használók közel hetven százaléka androidos, 30 százaléka iOS felületre töltötte le a TV GO alkalmazást. A visszatérő látogatók aránya a szolgáltatás májusi indulása óta folyamatosan nőtt, és jelenleg meghaladja a 85 százalékot: vagyis a TV GO nézés nem egyszeri fellángolást, hanem az élő adások, változatos tévés és videó (VoD) tartalmak követése miatt hosszú távú „kapcsolatot” feltételez. A TV GO szolgáltatást az elmúlt időszakban elsősorban (kb. 65 százalék) férfiak, de azért jelentős számban, közel 35  százalékban hölgyek is használták – ezt vélhetően a foci vb hangsúlyos tévés jelenléte is befolyásolta. A szolgáltatáson keresztül tévézők zöme 25-45 év körüli korosztályból áll, bár tudunk 90 éven felüli felhasználóról is.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Egyre többen keresnek online munkát

pén júl 18 , 2014
A Profession.hu friss jelentéséből az derül ki, hogy nemcsak a hirdető cégek és a feladott álláshirdetések, hanem a regisztrált álláskeresők száma is nőtt a tavaly júniusi adatokhoz képest. Az oldal online rendszerébe 36 százalékkal több új pozíció került, az álláskeresők pedig 44 százalékkal több hirdető állásajánlatai között böngészhetnek. A KSH […]

És még ez is...