A felhő élet, erő, egészség

Michael-Bjorn-EricssonAz Ericsson ConsumerLab legfrissebb elemzése azt vizsgálja, hogyan hat a modern technológia az ember egészségére, hogyan segítheti az egészségmegőrzést. A jelentésből kiderül, hogymennyire elégedettek a fogyasztók a saját általános jóllétükkel, és ez hogyan függ össze az hálózatba kapcsolt eszközök egészségügyi és fitnesz célú felhasználásával. A kutatás szerint a fogyasztók hét százalékát éppen annyira érdekli saját egészségük számszerű meghatározása, mint a hordható készülékek, így a magatartás számszerűsítése a hordható eszközökkel kezdődik. Az emberek ugyanakkor azt látják, hogy a felhőalapú szolgáltatások egész sora kínál számukra potenciálisan egészségesebb és hosszabb életet, függetlenül attól, hogy a technológia hordható-e vagy sem. A jelentés arra is rávilágít, hogy a hosszabb életkilátások reménye túlmutat a személyes eszközökön és szolgáltatásokon, így az egyéni jóllét társadalmi szemponttá válik.

„Azok, akik már most is elégedettek a jóllétükkel azt mondják, hogy az elsők között próbálnak ki új egészségügyi módszereket. Azt látjuk tehát, hogy a tipikus korai technológia alkalmazókkal vagy az egészségügyi problémával küszködőkkel szemben vannak olyan emberek, akik elégedettek a jóllétükkel, mivel már igen korán alkalmazni kezdik az új wellness technológiákat. Ennek a csoportnak meglehetősen speciális elvárásai vannak a felhő, a magánélet, a dizájn és a funkcionalitás terén, amelyeket szeretnének párhuzamosan kielégíteni. A komolyabb környezeti kihívásokkal szembesülő városi fogyasztók nagyobb érdeklődést mutatnak a társadalmi jellegű egészségügyi koncepciók iránt, mint például a szmogot figyelő karkötő vagy egy olyan hordható eszköz, amely elősegíti a környezetbarát ingázást, és potenciálisan felgyorsíthatják a változások ütemét. A jóllét iránti érdeklődés az egyén szintjén tehát ösztönzőleg hathat a társadalmi szintű átalakulásra is” — jelentette ki Michael Björn, az Ericsson ConsumerLab kutatási vezetője.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Ingenico - K&H POS-megállapodás: ahogy lejárt, egyből megújították

hét márc 23 , 2015
Az Ingenico Group nyerte a K&H Bank POS megoldásokra kiírt tenderét, ami annak fényében nem csoda, hiszen a két vállalat évek óta dolgozik együtt. A korábbi tendert februári lezárta után, egyből megújították a terminálok szolgáltatására vonatkozó keretszerződést. A megállapodás keretében a K&H Bank teljes POS terminál parkját modernizálja az Ingenico.

És még ez is...