A Facebook hihetetlenül gyorsan nő, 99 százalékos növekedést ért el a sikeres stratégiájának köszönhetően, amellyel megszerzett és integrált más közösségi alkalmazásokat (Instagram, WhatsApp), valamint jól működő üzleti modellt dolgozott ki felületeinek kereskedelmi célú értékesítésére — áll a WPP és a Millward Brown által az MTI-hez eljuttatott közleményben. A friss Top 100-as lista szerint az e-kereskedelem növeli a kiskereskedelmi márkák értékét, az Alibaba belépett a százas rangsorba és jelenleg megelőzi az Amazont. A kínai e-kereskedelmi vezető Alibaba belépésének köszönhetően a szektor értéke 24 százalékkal növekedett. Több mint 66 milliárd dolláros értékével maga mögé utasítja az Amazont és a Walmartot is. Jelenleg az Amazon és az Alibaba a két legértékesebb kiskereskedelmi márka, együtt lekörözik a Walmartot, annak ellenére, hogy ez utóbbi világszerte 11 ezer üzlettel rendelkezik, míg előbbiek eggyel sem.
És még ez is...
-
2016. május 18.
Veszteségbe fordult a Vodafone
-
2017. február 17.
A Magyar Telekom új feltöltőkártyás díjcsomagot vezet be
-
2019. július 15.
Licencgazdálkodását támogató szoftvert vásárolt az MNB
-
2014. június 27.
Egyre nehezebben boldogul Kínában a Google
-
2012. július 10.
Akikre büszkék vagyunk: Nextent Informatikai Zrt.
-
2020. január 7.
Amerikai szankciók: lassult a huawei növekedése tavaly