A CSR Hungary Díj 2015 pályázaton a Telekom Okosdigitális program érdemelte ki a „Közös felelősség – közös ügyek” kategóriában a fődíjat. A Magyar Telekom edukációs programja keretében eddig már országszerte több mint 62 ezer diák tanult az internet tudatos és biztonságos használatáról társaság dolgozóitól. A vállalat a programon keresztül igyekszik hozzájárulni Magyarország digitális érettségének, írástudásának fejlesztéséhez. A 2013 elején – partnerségben a Digitális Tudás Akadémiával – indított program elsősorban az iskolás korosztálynak szól, az általános- és középiskolai diákok egy rendhagyó osztályfőnöki óra keretében a Magyar Telekom önkénteseitől hallhatnak a nethasználat lehetőségeiről és veszélyeiről, beállítási, szűrési praktikákról, netikettről.
És még ez is...
-
2014. szeptember 18.
Változik az Adobe üzletpolitikája: a nyertes a Trans-Europe
-
2016. július 12.
Orrhosszal nyert a T-Systems
-
2017. december 9.
Közel kétmillió magyar fizet már mobillal
-
2013. július 29.
Hitel már van a fővárosi elektronikus jegyrendszerre
-
2013. április 9.
E-Postává válna a Magyar Posta
-
2018. január 8.
A Twitter nem szünteti meg vezető politikusok Twitter-fiókjait