Kategóriánként öt-ötmillió forint értékű marketingkampányt nyerhettek azok a cégek, amelyek benevezték weboldalukat Magyar Telekom versenyére. A megmérettetésre január végéig minden olyan kis-, és közepes vállalkozás regisztrálhatta honlapját, amely 2015-ben a Magyar Telekom Webkönnyen szolgáltatásával, vagy más módon hozta létre a céges weboldalát, vagy legkésőbb, a verseny zárásáig készítette azt el. A zsűri a Chilion (premiumchili.hu) és a BestBurkoló (bestburkolo.hu) kisvállalkozók weboldalait találta a legjobban sikerültnek, és nekik ítélte meg a reklámtámogatást. A Közönségdíjat a Train Hungary (trainhungary.hu) kapta. A Train Hungary egy teherszállításra specializálódott magán vasúttársaság, amely külföldre szállítmányoz, s amelynek háromezer fős követőtábora egymillió forint értékű marketing-kampány jutalomhoz segítette a céget.
És még ez is...
-
2018. szeptember 24.
Trend a valódi kapcsolatok hiánya és a virtuális kapcsolatok erősödése
-
2013. október 17.
Lesöpörnék az álgyógyítókat a netről
-
2012. július 11.
Stagnál az online kereskedés Oroszországban
-
2013. október 24.
Rátenyerelnének az internetre orosz titkosszolgálatok?
-
2015. november 4.
Ingyenes lesz a Hipernet november hatodikán