Tízből kilenc vállalat küzd hálózati problémákkal, pedig a belső használatú és ügyfélalkalmazások fennakadásainak jó része könnyedén megoldható lenne forgalomoptimalizálással – derült ki a NET’54 Üzleti Kommunikáció Kft. nemrég kiadott tanulmányából. Legalábbis a társaság közleménye szerint, mert a letöltött tanulmányban erről szó nem esik. Az ingyenesen letölthető elemzésből azt is megtudhatjuk, kiknek érdemes beruházni a forgalomoptimalizálásba, és mekkora ráfordítást jelent mindez egy cégnek. „Az olyan vállalatok esetében, ahol az ügyfélkezelés komoly sávszélességet igényel, és a rossz beállítások miatt nem megfelelő az ügyfélkiszolgálás minősége, a forgalomoptimalizálás elsősorban nem pénzbeli, hanem belső hangulati és ügyfél-elégedettségi előnyökkel jár” – magyarázta Karászi József, a kft ügyvezetője.
És még ez is...
-
2015. január 16.
A Huawei 2014-ben is hasított
-
2014. április 17.
Negyven óra bünti nyilvános telefon rongálásáért
-
2013. március 1.
Lassan lekapcsolhatók az analóg tévéadók
-
2012. december 13.
NMHH: közérdek egy új mobilpiaci szereplő
-
2016. szeptember 13.
Végre a gépek is hívhatják egymást