Dinamikusan nő az elektronikus csatornák szerepe a bankolásban, minden tizedik banki ügyfél már csak kizárólag elektronikus csatornát használ mindennapi pénzügyei kezelésére – derül ki az Erste Group kutatásából. A kutatás szerint Magyarországon az ügyfelek közel negyven százaléka intézi pénzügyeit online. A többség tehát egyelőre még főként bankfióki pénztárakban, ATM-eken és bankfióki tanácsadóknál intézi a mindennapi pénzügyeit, de a trend egyértelmű: az elektronikus csatornák szerepe dinamikusan nő. A megkérdezettek 43 százaléka csak a fiókokban bízik, 28 százalék a digitális csatornákat is igénybe veszi, és 11 százalék kizárólag az elektronikus csatornákat használja: azaz mobillal, netbankon keresztül vagy okostelefonos alkalmazások segítségével intézi pénzügyeit — számolt be az MTI.
És még ez is...
-
2016. szeptember 2.
Kütyüvásárlás: a nőknél csak az idősebbek spórolósabbak
-
2015. február 19.
Együttműködés a tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat ellen
-
2014. május 1.
Jogászkodásban erősít a fénymásolók királya
-
2020. augusztus 15.
Nokia: ez az egyik legnagyobb 2020-as európai tőkeinjekció
-
2021. november 12.
A Unity megvásárolja a Weta Digitalt
-
2021. január 3.
Csak kiutálták a kínai telko gigászokat a Wall Streetről