Szabó Zoltán Attila, a Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zrt. (NISZ) vezérigazgatója a napokban egy konferencián arról beszélt, hogy a kormány komoly erőfeszítéseket tesz a digitális ökoszisztéma összeállítása érdekében, amelynek része az e-közigazgatás is. Ennek fejlesztésekor a megváltozott felhasználói szokásokat és technológiát, valamint a mobilitást tartották szem előtt, és olyan személyre szabott ügyfélfelületet fejlesztett ki a NISZ, amelyen mindenki egyszerűen intézheti hivatalos ügyeit.
Next Post
Együttműködési szándéknyilatkozatot írt alá a Nemzeti Közművek az IBM-mel
hét okt 23 , 2017
És még ez is...
-
2012. július 27.
Meglepetés okozott az érzelemfelismerő szoftver
-
2016. augusztus 31.
Az IoT-ben látja a jövőt a Rockwell
-
2021. október 17.
Köszönjük EU: digitális turisztikai megoldással gyarapodott Zalaegerszeg
-
2021. április 3.
Szellemitulajdon-piactér indult Magyarországon
-
2015. augusztus 3.
Okos autóban erős az Ericsson
-
2017. május 28.
Jönnek az LG Google Home-kompatibilis háztartási gépei