Hiába jó a kínálat és az ár, ha nem elég egyszerű a vásárlási folyamat, akkor visszafordulnak a felhasználók, derül ki az Év Internetes Kereskedője Díj shortlistjére bekerült negyven webshop „élményteszteléséből”. A felhasználói visszajelzésekből kitűnik, hogy a vásárlók számára az egyszerűség és az átláthatóság a legfontosabb, ezt követi a termék aloldalak minősége, és a letisztult design. Ennek megfelelően a lista elején végzett webshopok ezekben a tulajdonságokban emelkednek ki leginkább. Azok a felületek kapták a legkevesebb pontot, ahol a felhasználók nehézkesen találták meg a keresett termékeket és érzésük szerint feleslegesen hosszú regisztrációs, illetve rendelési folyamaton kellett átmenniük.
És még ez is...
-
2018. augusztus 19.
Az MCNtelecom betört Ausztriába is
-
2012. június 5.
A legjobb három között a USER
-
2018. május 2.
Már-már gigabites sebességre kapcsolt a Vodafone
-
2013. október 14.
Sok a póruljárt trafikos
-
2015. július 7.
Van, ahol már nem elég, ha csak gyors az internet
-
2016. augusztus 10.
Az NMHH a Big Data eszközeivel vizsgálja az internetet