Az Ericsson bejelentette, hogy megkezdi az Ericsson Expert Analytics 15.0 elnevezésű szoftverkészlet forgalmazását. A termék segítségével a szolgáltatók képesek előre jelezni az ügyfélelégedettséget és automatikusan célirányos beavatkozási eljárásokat indíthatnak annak javítása érdekében. Az Expert Analytics 15.0 szoftverkészlet része az Ericsson szabadalmi eljárás alatt álló Szolgáltatási Szint Mutatója (Service Level Index: SLI), ami egy ügyfél-elégedettségi pontszám, amely a rendszer által folyamatosan gyűjtött felhasználói élményre vonatkozó paraméterekből áll össze, és az ügyfelek lojalitását mutatja, ami a fizetési hajlandóság és az NPS előrejelzésére szolgáló értékes mutató.
És még ez is...
-
2012. augusztus 15.
ERP: csoda, ha minden rendben megy
-
2012. április 16.
Hamisítják az Angry Birds játékokat
-
2019. április 19.
Pályaorientációs mobilalkalmazást fejlesztettek a Pannon Egyetemen
-
2012. február 1.
A Schneider bevásárolt
-
2016. augusztus 19.
Új verzióval jelentkezik az SAP kisvállalati rendszere
-
2014. május 22.
A lehetetlent kísérti az Oriana