A katasztrófahelyzetben ideiglenes befogadó-helyre kényszerülő emberek a kritikus időszakban gyakran nem férnek hozzá vagy véglegesen elveszítik vagyontárgyaikat. A kiszolgáltatott helyzetet az elszigeteltség érzése fokozhatja. Erre ad választ a Magyar Vöröskereszt és a norvég Telenor magyar leányvállalatának együttműködése révén bevezetett befogadó-helyi telekommunikációs hálózat. A Telenor jóvoltából a Vöröskereszt korlátlan kimenő hívást és folyamatos elérhetőséget biztosító telefonokat helyez el befogadó-helyein, ezzel segítik a bajba jutott emberek és távoli családtagjaik közötti kommunikációt. A szolgáltatás és a készülékek a Telenor felajánlása, így a károsultak ingyenesen, a Magyar Vöröskereszt szakembereinek koordinálásával vehetik igénybe a szolgáltatást.
És még ez is...
-
2013. március 26.
Ultranagyot mutatott be az Ericcson
-
2020. december 18.
Három cég licitálhat az ősszel meghirdetett frekvenciaértékesítésen
-
2020. november 7.
Komoly vonzerő a reklámmentesség
-
2020. október 25.
Már megint hosszabbak lehetnek a telefonszámok
-
2012. május 19.
Mediacarddal hódítana a UPC