A foodpanda, az emberiség által észlelhető világegyetem legnagyobb online ételrendelési vállalakozása 2014. december 17-én jelentette be, hogy partnerségre lép a NetPincérrel, és így már a világ több mint 40 országában lesz jelen. A magyar együttműködésen túl a foodpanda Szerbiában, Bosznia-Hercegovinában, Montenegróban és Horvátországban is bevásárolt, így a Donesi és a Pauza is a cégcsoporthoz került. Mindössze pár héttel azután, hogy a TastyKhana és a PedidosYa felvásárlásával megerősítette pozícióit az indiai és a mexikói piacokon, a foodpanda Közép-Kelet-Európában is megcélozta a piacvezetői pozíciót. A jelenlegi felvásárlási üzletnek köszönhetően a NetPincér és a foodpanda Magyarországon már több mint 550 étteremmel áll kapcsolatban. A vásárlók a továbbiakban is a Netpincér oldaláról egyaránt megrendelhetik kedvenc ételeiket. Ez az átfogó online platform az éttermek számára hozzájárul a kiszállításból származó bevételek növeléséhez, ráadásul lehetővé teszi, hogy folyamatosan jelen legyenek az online és mobil környezetben.
És még ez is...
-
2013. december 2.
Xerox: Burns kijelölte az utat
-
2015. május 6.
Magyar fejlesztés töltheti fel a weboldalak üres felületeit
-
2015. április 24.
InnoMax: a non-profit szervezetek is profitálhatnak
-
2021. november 26.
A Rheinmetall AG a 4iG stratégiai befektetőjévé válhat
-
2020. augusztus 15.
Szárnyal a hazai e-kereskedelem
-
2012. június 14.
Magyar fejlesztés az első Facebook Bank