A foodpanda közleménye szerint a mobil rendelések részesedése folyamatosan növekszik, mióta a cég bemutatta első alkalmazását 2013-ban. A legtöbb mobil felhasználóval rendelkező országokban, így Szaúd-Arábiában, Oroszországban és Brazíliában a rendelések már több mint hatvan százaléka alkalmazáson keresztül valósul meg. Világviszonylatban az applikációt legnagyobb arányban, 62 százalékban androidos eszközre töltötték le. Afrikában, Kelet-Európában és Dél-Amerikában az androidos telepítések száma nagy arányban meghaladja az iOS installációk számát. Ugyanakkor az Apple felhasználók étvágya tűnik nagyobbnak: azokban a régiókban, ahol a foodpanda/hellofood jelen van – így Ázsiában, Kelet-Európában, a Közép-Keleten, Afrikában és Dél-Amerikában – az iOS rendszerből leadott rendelések száma kissé magasabb az Androidról érkező rendelések számánál.
És még ez is...
-
2012. november 5.
Telenor: „akadémia” lett a workshop
-
2014. augusztus 29.
Invitel: Huawei tablet részletre
-
2013. március 15.
Pintér: vizsgálat a Telenor ellen
-
2015. március 9.
Xperia M4 Aqua: prémium funkciók a középkategóriában
-
2017. március 2.
LG G6: mérföldkő a modern ipari formatervezésben
-
2013. április 3.
Okostelefonon Tatabánya könyvtára