A Magyar Telekom az almafogyasztást népszerűsíti

1

RozsaIvanHárom napon át tartó eseménysorozattal igyekszik felhívni a hazai almatermelésre, almakultúrára az emberek figyelmét a Magyar Telekom. Az október 31-ig tartó Első Magyar Almanapok kapcsán van miről beszélni, hiszen a legendás magyar almatermesztés komoly gondokkal küzd, ugyanakkor új virágkor előtt is állhat — áll a társaság közleményében.

„Az idei enyhe tavasz rekordtermést hozott, amely megnehezíti a gazdák dolgát: az alma felvásárlási ára csökkent, a fogyasztás pedig nem nőtt” – mondta Rózsa Iván, a Magyar Telekom vállalati kommunikációs igazgatója. Hozzátette, az alma Magyarország szimbolikus gyümölcse, az almahelyzetre felelős vállalatként szeretnénk ráirányítani az emberek figyelmét. Az október 31-ig tartó eseménysorozatunk keretében Budapesten az Erzsébet téren felépítettük a világ legnagyobb ingyenes almaadagolója címre pályázó szerkezetet, továbbá tegnap Győrben, Szegeden, Debrecenben és Pécsett tartottunk ingyenes almaosztást. Ehhez magyar termelőktől mintegy hat tonna almát vásárolt meg társaságunk — jelentette ki Rózsa.

Vélemény: akárki érzett rá, hogy a mostani unalmas időkben milyen pr-tevékenységre érdemes összpontosítani, biztos vagyok benne, hogy még sokra fogja vinni. (-szerk-)

One thought on “A Magyar Telekom az almafogyasztást népszerűsíti

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Az iOS felhasználók étvágya nagyobb, mint az Androidosoké

csü okt 30 , 2014
A foodpanda közleménye szerint a mobil rendelések részesedése folyamatosan növekszik, mióta a cég bemutatta első alkalmazását 2013-ban. A legtöbb mobil felhasználóval rendelkező országokban, így Szaúd-Arábiában, Oroszországban és Brazíliában a rendelések már több mint hatvan százaléka alkalmazáson keresztül valósul meg. Világviszonylatban az applikációt legnagyobb arányban, 62 százalékban androidos eszközre töltötték le. […]

És még ez is...