Az év első félévében 21 százalékkal nőtt a magyar webshopok külföldi PayPal forgalma az előző év azonos időszakához képest — írja az MTI. A legkeresettebb kategóriák között a számítógépes játékok, az autóalkatrészek, a szórakoztató-elektronikai készülékek, a divatcikkek, az utazási szolgáltatások és a szoftverek is megjelentek. A közlemény szerint a magyar online kereskedők megrendelései a PayPal információi alapján főleg Európán belülről érkeznek. A nemzetközi tranzakciók 17 százaléka az Egyesült Királyságból, 11 százaléka Németországból érkezik, de Észak-Amerika is jelentős felvevője a magyar kereskedők termékeinek: az átutalások 34 százaléka érkezik a tengerentúlról. A külföldi forgalom növelésében jelentősen hozzájárult, hogy számos egyedi, kézműves termék készül az országban, valamint nemzetközi összehasonlításban versenyképesek az árak. A legtöbb nyugati piacokról érkező vásárló azért vásárol külföldről, mert olcsóbb (80 százalékuk), illetve mert nagyobb a választék azokból a termékekből, amik náluk nem elérhetőek (79 százalékuk).
És még ez is...
-
2021. október 12.
Új podcast platformot indít a Magyar Telekom
-
2016. szeptember 6.
Oracle: a felhő-technológia kiaknázásához új döntéshozatali kultúra kell
-
2012. április 17.
Elkomolytalankodták a népek Merkel Golfjának aukcióját
-
2016. október 20.
Az E-Banking Summit 2016 díját nyerte el a Qualysoft
-
2012. augusztus 10.
Lassan kezdődhet az e-hulladékok gyűjtésére
-
2019. január 19.
December 25 csúcsot döntött