Magyarországot is eláraszthatják a hamis kellékanyagok

nyomtatoÉvente világszerte 3,5-5 milliárd dollár veszteséget okoznak a gyártóknak a hamis nyomtató kellékanyagokat előállító és forgalmazó cégek. Azonban nem csupán őket károsítják a tevékenységükkel. Az olcsó, silány minőségű festékkazetták használatával rosszul járnak a felhasználók is. A legnagyobb, eredeti kellékanyag-gyártókat tömörítő The Imaging Supplies Coalition elnevezésű szakmai szervezet állásfoglalása szerint ezek a termékek nem csupán gyengébb nyomtatási minőséget eredményeznek, hanem a berendezéseket is rongálják, ami a szervizköltségek növekedéséhez, vagy akár a készülék végleges meghibásodásához is vezethet.

A Xerox Magyarország közleménye szerint idehaza is felbukkantak az illegális forrásból származó és ellenőrizetlen minőségű kellékanyagok. „Igyekszünk minden csatornán keresztül előre figyelmeztetni a vásárlókat arról, hogy milyen komoly veszélynek teszik ki a vállalkozásukat, ha olyan termékeket használnak, amelyekről szinte semmit sem tudnak. A hamisítványok ugyan olcsóak, de nem biztos, hogy meg is felelnek a céljaiknak. Sőt, egyre többször fordulnak hozzánk a pórul járt vállalkozások vezetői, hogy a hamis kellékanyagok miatt meghibásodott gépeiket javítsuk meg. Szeretnénk a döntéshozókban tudatosítani, hogy az illegális kellékanyagok könnyen a vállalkozásuk működését is veszélyeztethetik, a legszélsőségesebb esetben akár úgy, hogy azok miatt tönkremennek a berendezéseik” – hangsúlyozta Ménesi Attila, a Xerox Magyarország szerviz igazgatója.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Minden a hűségidőről I.

ked júl 29 , 2014
ShareTweetPinShareAz elektronikus hírközlési szolgáltatások területén elterjedt fogalom a hűségidő, amely a gyakorlatban egyet jelent a határozott időtartamra kötött szerződéssel. A szolgáltatók erre tekintettel alakítják ki a termékeikre vonatkozó akcióikat, az igénybe vehető árengedményeket, a pluszszolgáltatások körét. A vállalkozások tehát díjazzák azt, hogy egy fogyasztó egy vagy két évig az előfizetőjük […]

És még ez is...