Az IAB Europe reklámszakmai szervezet szerint 2018-ban a digitális reklámköltés Európában meghaladta 55,1 milliárd eurót, ami 13,9 százalékos növekedést jelent. Folyamatosan növekszik a digitális reklámpiac: tíz év alatt közel négyszeresére bővült, minden gazdasági változástól függetlenül, és nem volt olyan év, amikor ne nőtt volna a mérete és ezzel a jelentősége is. A digitális piacon belül 2019-ben is minden terület növekedett, így a display adta a növekedés közel felét (bár ennek nagyobbik része a social mediaban jelent hirdetések adták), a videó illetve a mobil hirdetések szintén erős volt. A magyar piac 14 százalékos növekedéssel 2018-ban hozta a nemzetközi átlagot a növekedésben, hiszen mindkét piac 14 százalékos növekedést ért el.
Next Post
Kína vizsgálatot indít a FedEx ellen a Huawei csomagjainak "eltérítése" miatt
pén jún 7 , 2019
És még ez is...
-
2016. február 1.
Beindult a bürokráciacsökkentés
-
2017. január 13.
63 milliárd forintért kelt el az Invitel Csoport
-
2012. október 14.
NEXON a büntetés-végrehajtásban
-
2012. július 3.
Hatvan millióért az Apple-é az iPad márkanév Kínában
-
2019. április 11.
A Geomant felvásárolta az Inova Solutionst
-
2016. július 13.
Deutsch: a digitalizáció társadalmi jelenség